Interactive Atlas of Habitability

(2012) Interactive Atlas of Habitability. Learning on the Reconfiguration of Places

Título de la revista: The International Journal of Knowledge, Culture and Change Management
JCR del ISI: Si
Revisores: Si

Autor: Angelique Trachana (UPM), Participante: Flores Josefina (UPM), Participante: Magdallini Grigoriadou (UPM)

Observatorio

Abaut a Innovative Education Project financed by the Universidad Politécnica de Madrid as a pilot project of the ?Interactive Atlas of Urban Habitability? investigative project involving the university community with the goal to investigate new methods within the process of designing architectural projects that are related to innovative configurations of living and sharing life in space and time.